onsdag 20 augusti 2008

Det närmar sig...

Så är vi då nere i bara dagar innan det är dags för avresa mot Kina och Peking. Idag är det tio dagar kvar innan vi sätter oss på planet och tar sats för de knappa nio timmar som väntar i luften. Det är ju knappast den långa flygresan man längtar efter....brrr. Nåja, man har ju en viss vana för det där så det ska nog gå bra.

Det är en hel del som ska fixas innan avresan så jag förväntar mig fullproppade dagar. Idag var det kort arbetsdag som gällde. Efter dötidig uppgång och öppnande på jobbet fick man gå hem vid klockan ett. Sedan har jag varit och inhandlat diverse saker inför avresan. Växlat pengar har jag ännu inte hunnit med, men än finns det tid och finns det tid finns det hopp. På tal om hopp så har jag svårt för det just nu med tanke på min fot som ännu inte är helt 100. Däremot blev det en löprunda i närområdet för att hålla igång konditionen. Solen skiner i Malmö idag och det är festival i staden så ett besök där ikväll kan nog inte uteslutas. Imorgon är det jobb och träning med klubblaget som står på menyn.

Nämnas bör att samtidigt som det återstår tio dagar till avresan mot Peking så ställer vi in nerräkningen på nitton. Det är så mångar dagar som det är kvar tills vi är framme vid premiärmatchen i Paralympics mot Brasilien. Då börjar jakten...

Den 7:e September smäller det mot Brasilien!

1 kommentar:

Larsson sa...

Det kommer att gå bra för er i landslaget i Peking.
Var er själva och ta inte ut några segrar i förskott.
Vi håller tummarna!
Hälsningar ifrån Fam. Larsson i Malmö