måndag 25 augusti 2008

Även en utebliven text är en text, eller?

Först och främst vill jag göra klart att jag vanligtvis tycker mycket om datorer.
För de mesta fungerar de utmärkt att jobba med dem, är roligt och man får mycket gjort. I alla fall om man inte sätter igång och spela FIFA 08. Det är i och för sig också roligt men kanske inte så utvecklande.

Men idag är jag duktigt besviken på min computer. Jag hade min vana trogen skrivit en analys av dagen till bloggen då hela texten helt plötsligt försvann.

Jag har letat som en ”tosing” men kan inte hitta den.

Man kan ju bli deprimerad för mindre.

En felutryckning och så är alla text borta. Tror t.o.m. Joe Labero hade varit nöjd med det tricket. Så här bedrövad som jag är nu har jag nog inte varit sedan jag senast kollade på resultatet från årets SM final i goalball.

Har inte varit min dag det här. Först var det full rulle på jobb, sen blev det bara en pinne för Malmö FF mot Trelleborg (1-1) och sedan detta med datorn. Usch!
Nu orkar jag inte skriva mer idag.
Jag återkommer imorgon när jag åter har vässat pennan.

Nä, nu är det dags att gå och lägga sig.

Klockan är ju ändå tjugo över fyra på morgonen.
Visserligen i Kina men ändå…

Må väl så länge.



Ajaja, sicket elände!

Inga kommentarer: