torsdag 21 augusti 2008

Ett positivt kvällspass!

Ikväll stod träning med klubblaget FIFH Mighty Ducks i fokus. Det blev ett pass med inriktning på matchspel där bland annat jag, Fatmir och Stefan deltog. Vi ska ju alla tre åka till Peking om en dryg vecka så formen borde vara stigande. Och jag tycker nog att både Fatmir och Stefan ser vältränade ut. De har haft en bra försäsong och kunnat träna väl. Det syns på dem att de är redo för det stora äventyret.
.
För egen del känndes det mycket bra ikväll. Skotten sitter där och försvaret känns bättre och bättre. Jag fortsätter att arbeta vidare med snabbheten i mitt försvarsspelet och det går på rätt håll. Skönt också att foten inte längre stör mig i mitt spel. Jag kan agera fullt funktionellt ute på planen vilket är skönt.
.
Fatmir, Stefan och Florim agerar försvarslinje.
.
Fatmir dundrar iväg en straff.
.
Imorgon blir det besök hos tandläkaren och sedan arbete. Jag hoppas därefter på en lugn och fridfull hemmakväll. Dock är det ju som bekant festival i staden och imorgon är det avslutning varför planerna snabbt kan omkullkastas.
Den som väntar få se...
Nu blir det ikke mer for denne 25-öring!
Må gott.

Inga kommentarer: